סדנת חותמי המגן

חותמי המגן – שיטת טיפול וריפוי אשר התקבלה בתקשור, אנרגית ריפוי עוצמתית  מסמלי הנסתר ביהדות ועוזרת לאבחן, לרפא ולהתחבר לכוח עליון לפתיחת חסמים בכל נושא.

הברכות ממוקמות במרכז החותם, הן מקבלות את העוצמה של החותם וביחד עם המילים התומכות ואנרגית התפילה, החותם מופעל במלוא הכוח

החותמים משמשים לברכות בכל נושא: ריפוי, הגנה, הריון, בית, ברכה לעסק, זוגיות, שפע כלכלי, חיזוק הכוח הטמון בנו ועוד ברכות, חיזוקים והגנות מיוחדות בהשראה יהודית.

משיטת ריפוי זו פותחו קלפי חותמי המגן וקלפי חותמי המלך שלמה.

האנרגיה של חותמי המגן פועלת באופן מדויק ומדהים על כאבים פיזיים, חסימות מהנפש ועוזרת לכוון את המטופל לעתיד בריא ובהיר יותר.

בסדנה מרתקת נלמד כיצד להגן על עצמנו ולרפא באמצעות חותמי המגן – חותמים גבוהים אשר עוזרים לנו לכיוון לאנרגיה החדשה ולתדרים בעידן החדש.

לימוד קריאה בקלפי חותמי המגן, אבחון, הכנסת ברכות וקודש לחיינו, לימוד רזי הטיפול בתדרי האר"י הקדוש

נושאי הלימוד:

1.  לימוד אנרגיית חותמי המגן, חיבור למלאכי האור- חניכת התדר לאבחון וריפוי באמצעות חותמי המגן.

2. חיבור לחותמי המגן, לימוד החותמים באמצעות קלפי חותמי המגן- לימוד והסבר על הקלפים.

3. המשך הסבר על קלפי החותם, שימוש בהטבעת החותמים לריפוי וטיהור הבית ולכל נושא נדרש.

4. לימוד חותמי מגן המלך שלמה העוצמתיים- סדרה שנייה של עוצמת קלפי חותמי המגן.  

5. עבודה מעשית עם אנרגיות החותמים- קריאות, ניתוחים, הטבעות אור החותמים ותרגולים.

6. תרגול ופתיחות לתלמידים, תקשור חי עם האורות הגנוזים ומסרים לכל משתתף

7. עבודת ריפוי ושילוב עם אנרגיית ההילינג- הטבעות אור החותם על נפש האדם לשחרור עכבות וריפוי פיזי, נפשי, רוחני.

לפרטים נוספים והרשמה:  050-9079777

סיפורים והמלצות ממשתמשי "חותמי המגן" :

"תודה תודה על הקלפים המדויקים והמדהימים, כמה אור ועוצמה קיימים בהם, התדר ישיר, אני כ"כ מחוברת אליהם, משהו עצום קורה לי כשאני פותחת בהם, כל יום אני פותחת בהם לקבל חיזוק או מסר. הם מאוד חזקים, אני מרגישה שזה תדר חדש ושונה ממה שהכרתי עד כה. תודה על האור והאנרגיות הנמצאות בקלפים, הם מחזקים אותי ואת בני משפחתי. חותמי החרס תלויים אצלי בבית, גם מהם אני מרגישה את הכוח העצום ואת האור שהם מפיצים בבית! "

"לחותמי המגן נחשפתי בשיעור אחד הבטחת שזה עובד ואפילו באופן מידי- אמרתי לעצמי- מה אכפת לי לנסות?! פנתה אלי לאחר כחודש חברה טובה שבעלה היה בהליך חיפוש עבודה, עשיתי לו חותם מגן להצלחה ולאחר שעתיים החברה התקשרה לספר שהוא התקבל! ולא צריך ראיון נוסף שהיה עוד אמור להתקיים. סיפור נוסף- לאחיין שלי שסובל מבעיות קשב וריכוז עשיתי חותם של מיקוד והוא התחיל ללמוד ולהשתפר באופן משמעותי. לבני המשפחה וחברים אני עושה לפי הצורך, להקלה, למרפא, לשפע, לרוגע וכד'. וזה פשוט עובד! מהר, עוצמתי ובאופן מידי! בדיוק כפי שהבטחת!"

"  אין לי מילים, כל מי שפתח בקלפים קיבל בדיוק את התשובה שהיה צריך לקבל- הכל מדויק ונכון. אין חוכמות עם הקלפים, מי ששואל שאלה או מבקש בקשה- מקבל תשובה מדויקת, אין אמצע! גם ילדים שבחרו בקלפים קיבלו תשובות נכונות ומדויקות עבורם. הקלפים הם מראה ברורה בה מתבונן בוחר קלף ולא יכול להתעלם- זה פשוט מולו! אני נפעמת ומתרגשת בכל פעם מחדש! "

"זה מדהים איך בחירת קלף מסוים כמו בקשה לפרנסה עולים קלפים הקשורים לנושא- כמו חותם זריעה ונטיעה. הקלפים שעולים תמיד לדעתי נכונים ולפי הצורך של האדם באותו זמן. עוזרות ומכוונות ומחזקות אותו בדרך שבה הוא חושב לבחור. עליי השפיעו הקלפים כשאני הולך לישון בלילה,  אז מופיעים לי תמונות ומצבים בחלומות שקשורים לאותם הקלפים שהנחתי לידי לפני לכתי לישון".

תגובות נוספות מהשתתפות בערב תקשור עם חותמי המגן:

*  מבקשת לפרגן לך רויטל – נהנתי מאוד בהרצאה , לא מובן מאליו להנהיג קבוצה שכל אחת מגיעה עם האנרגיות שבה לטוב וגם לרע, העברת את הערב בגאווה גדולה. הרצאה עם הרבה עומק, מכל אחת לקחתי מסר עימי – וחלק מהם הרגשתי במקום שהייתי בו , חסרת אונים , בזכותך התקדמתי בסולם המדרגות , ותודה רבה לאלוהים שנתן לי להבין בין הטוב לרע. ולמגנט לחיי אנשים טובים. שהחיים יאירו לך פנים להרבה הצלחה, בריאות , ואושר. שוב את אחת בדור. באהבה אלייך-

* משתפת אתכם – אתמול הוזמנתי להרצאה מרתקת – נס הבריאה עם חותמי המגן- המרצה רויטל כהן – מתעסקת בתחום נרחב ומעניין – שפה עשירה , עברית רהוטה, מעמיק ראש, מרגש עד דמעות , נגיעה לחיים, לאור , לשמחה. ממליצה בחום להתעדכן בהרצאות שלה – שבוע זה ניסים ונפלאות – תאירו – תפרגנו – תאהבו – תהיו נאהבים – היקום יפה שמזמן לחיינו אנשים צבעוניים ומעניינים , רק ניתן לקחת ולמנף כלפי מעלה. המשך יום מחייך לכולם.

* רויטל תודה רבה על הערב הנפלא, היה מקסים מרגש ומהנה מאוד!

* רויטל, אין כמוך, הדמעות זלגו מהתרגשות מהמסרים העצומים בערב, תודה תודה תודה!!

* רויטל יקרה- תודה על ערב מרגש ועוצמתי, אני מרגישה כמו ילדה שמסיימת בית ספר יסודי ועולה לחטיבת ביניים. מאחלת לך שהנס ומשאלת הלב הכמוסה שלך תתגשם בחג הניסים הזה, אוהבת ומאחלת המון בהצלחה עם הקלפים והחותמים, זוהי רק ההתחלה של העוצמה.

*  רויטל היקרה, לא אפספס להודות לך על יום ראשון. מפגש מרגש עם המון אהבה בין המשתתפים שכמעט ולא מכירים אחד את השני. לאחר כל מפגש איתך הערוצים פתוחים והמסרים פשוט זורמים ואני מגלה את היכולת שלי ואת ההתקדמות שלי. המפגש איתך משרה עלי תמיד הבנה טובה יותר לארועים בחיים והסתכלות חיובית על הסובב אותי. מודה ליקום על שחיבר אותנו יחד ומודה לך על הדרך הנעימה שבה את נותנת לנו ללמוד ממך. אוהבת המון…

פוסטים אחרונים

שחזור גלגולים

טיפול בשיטת "שחזורי גילגולים"- ללכת עם הסיפור עד הסוף… החל מההוויה שלנו כאן ועכשיו- חזרה אחורנית בין התקופות ועד לראיית העתיד. "אין במקרה", אין דבר

לקריאה נוספת »

חזיונות בצפת

 עופר הרטוב, מורה דרך ומייסד "שבילים ברוח – טיולים שהולכים פנימה" – כתב עלינו בכתבה אודות חזיונות בצפת העתיקה והתקשור של רויטל כהן עם האר"י

לקריאה נוספת »

מהו תקשור

מהו תקשור- תקשור הוא קבלת ידע מן היקום, קבלת ידע אלוהי הזורם בתוכנו, ברגע שאנו מודעים לעצמנו ולסביבתנו, אנו מודעים לעולם המדהים והמופלא הקיים סביבנו.

לקריאה נוספת »

לכל בירור ושאלה, מוזמנים לכתוב לי